♥ Torsdag !

Fy vad trött jag blev helt plötsligt !
Blir tidigt i säng idag.. eller tidigt o tidigt, haha.
Lite tidigare än vanligt iaf ;) Finns inget att göra vid datorn ändå..
Segt på msn, och alla mina favoritbloggar har jag redan läst igenom.
Imorgon ska jag ordna allt med Carlsund/Ljunkan..
Sen måste jag städa det sista också! Ni såg ju själva hur det såg ut
på bilden här nedanför :D
På kvällen blir det ju brygget : ) Det blir roligt.

Hm vad har jag gjort idag då.. Skola imorse : )
Mötte Tess utanför ljunkan o sen hade vi Svenska/Biblioteksinformation.
Vid 11 hade jag möte hos syon, o sen fick jag åka hem eftersom jag
var tvungen att åka till Roger.
Sov ett tag på bussen hem, är så grymt trött nu för tiden !
Sen ringde jag Denice också.. Och vet ni vad - Hon svarade :D
Hennes mobil är konstig så det är jättesvårt att få tag på henne nu.
Vi pratade säkert 40 minuter eller något : ) Längtar tills hon kommer hem.

Mja på kvällen kom Kit hit o vi myste o kollade på Idol o sådär : )
Fluffpuff älskling.

Japp, sen har det väl inte hänt så mkt mer :D
Just det, fick min lön idag också.. så den ska jag till stan o shoppa upp imorgon!
Nejdå, jag skojar bara..

Haha aja, sleeptime nu då : )
Puss o godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0