♥ Tv-kväll och pisstider!

Mamma och pappa har börjat med deras tider igen.. så nu är det halv
elva som gäller - då ska datorn vara avstängd och jag o min bror ska ligga
i sängen : / Så trött på det här alltså, men men.. det är väl lika bra att göra
som dom säger. Lovar att det blir mer bloggning imorgon istället,
ikväll har jag helt enkelt inte hunnit.. har kollat på Freddie, vänner, idol och DH
med Kit och mamma : ) Myspys! Roligt att DH börjar igen..

Aja, nu står mamma här bredvid och tjatar så..
Puss & godnatt !

Kommentarer
Postat av: janna

hih din mamma o pappa eroliga :P

2007-09-19 @ 12:38:12
Postat av: eluään

Jag har aldrig kollat på DH :O Alla säger att det ska vara så bra. Jag kanske borde se på det någongång?

2007-09-19 @ 12:45:13
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Sanna

Visst är det härligt med så mycket bra på TV!? :)

2007-09-19 @ 16:10:12
URL: http://zannyk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0