♥ What has happened to me?

"Something happened to me yesterday
Something I can't speak of right away
Something happened to me
Something oh so groovy
Something happened to me yesterday"

Nanana, japp.. nånting har hänt med mig, fast jag vet inte riktigt vad.
Den senaste veckan har jag inte varit som jag brukar vara.
Jag har ingen fantasi alls längre, ingen aning om vad jag ska
skriva här i bloggen ju.. Blir bara massor tråkiga dagboks-inlägg.
Jag tycker inte det är lika kul med bloggen längre.
Det var roligare innan det här med Blogg blev så stort,
Engla har skrivit en bok med hennes gamla inlägg,
Kenza tjänar 13.000 på 3 veckor på hennes blogg.
Det är ju jätteroligt för dom verkligen : )
Och om jag skulle säga att jag inte är avundsjuk, så skulle jag ljuga.
Men vad händer egentligen? Det roliga med bloggen är ju borta.
Inget ont till er som tjänar pengar / blir sponsrade / har tävlingar..
Jag älskar att läsa era bloggar!
Jag saknar bara den gamla tiden : )

Haha nu är jag helt off topic egentligen, det här var inte alls vad jag hade
tänkt skriva om.. Men det är såhär jag känner iaf.
Det kanske jag är ensam om - men blogg är inte samma sak
som det brukade vara.
Nu blir alla sponsrade här och där,
och det personliga i bloggarna har försvunnit.
Vissa människor sitter ju och postar 120 inlägg på 10 minuter
med bara skit, mest för att dom vill komma upp på Mest aktiva-listan.
Herregud.

Aja, det jag egentligen skulle skriva var att jag har förändrats
den senaste tiden - till det bättre om jag får säga det själv ;)
Allt som hänt har fått mig att inse saker och ta tag i mitt liv.
Förut var bloggen bland det bästa i mitt liv, och jag gjorde inget
annat än att läsa bloggar och uppdatera min egen blogg
hundratio gånger per dag.
Jag tycker fortfarande att det är jättekul med bloggen och
mina läsare såklart :D Och jag lovar att jag ska komma igång
med bloggningen snart igen!
Det kanske inte blir lika mycket bloggning som innan dock..

Puss på er!
Lämna gärna en kommentar :D


Kommentarer
Postat av: Melissa

Jag vet exakt vad du menar... den gamla goda tiden saknas i bloggvärlden, definitivt! men cheer up, jag gillar ändå din blogg :)

2007-09-27 @ 00:37:28
URL: http://hellomello.blogg.se
Postat av: alida

precis sp känner jag också !! Så himla tråkigt när personer inte skriver om någonting men ändå får massor med besökare. :( Din blogg är fortfarande bra!!!

2007-09-28 @ 22:27:07
URL: http://alidas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0