14 April.

Hej allihopa. Roligt att se att läsarantalet stiger för varje dag :) Jag vet inte vad
det är med den där lilla räknaren längre ner på bloggen, den stämmer inte alls.
Den står alltid på runt 150 besökare när dagen är slut, haha. Ska ta bort den
från bloggen, den fyller ju ingen funktion alls.
Aja... det har varit dåligt med bloggning idag. Och igår... Och dagen innan det.
Ja, det beror på att jag umgås med Kit så mycket som möjligt när han är hemma!
Nu kommer han inte hem på två veckor igen och det är hemskt jobbigt ska ni veta.

Idag har vi varit i jerusalemsbadet, fålehagen (?) och flera andra ställen o
tagit massor bilder på mig, min bror och mina två kusiner. Det ska bli en tavla
som farmor sedan ska få i födelsedagspresent. Hon fyller 60 imorgon (tisdag)
förstår ni ;) Det har ju varit jättehärligt väder hela dagen.. man kunde verkligen
inte tro att det var snöstorm igår när man satt där i solen, haha. Jag vet inte vad
det är med sveriges väder just nu. Vid två-tiden åkte vi hem och jag hjälpte
mamma o pappa ute i trädgården. Klippte träd, buskar o skit.. och tjänade lite
money. Mycket bra. Sen kom Kit, vi åt mat, åkte till McDonalds o köpte glass
( och träffade Tove som stog i luckan ) och sen åkte han till tågetstationen.
Sen dess har jag bara legat framför tv:n, kört tv-spel och tagit det lugnt.

Nae ni.. nu måste jag krypa i säng. Ska ju upp tidigt imorn!
Puss & Godnatt :)


Btw.
Tycker ni inte att My har en väldigt fin bloggdesign? ;) Love it.

Kommentarer
Postat av: My

Haha, hur kan du ha missat det?
Brukar ju blogga om dem då & då. Eller kanske inte OM dem direkt, men ha med nån bild eller video sådär lagom diskret ;)

2008-04-14 @ 06:50:12
URL: http://lilija.com
Postat av: My

Haha, men det är bara bra! Jag har varit lite orolig för att det blivit för mycket TH de senaste månaderna. Men då kan det ju inte ha blivit det :)

2008-04-14 @ 08:34:54
URL: http://lilija.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0