Ben & Jerry's-kväll.

Ja, idag så syndade jag lite framför Rent hus och Top Model.. Phish food
för min del och Cookie dough för Juhanna :) mums ! Var ett bra tag sedan
man åt B&J's nu, så jag kände att jag fick unna med det.

Var iväg o tränade en timme förut, själv den här gången för Carro är sjuk
och Juhanna har ont i halsen / jobbig träningsvärk. Men om jag ska vara
ärlig så föredrar jag nog att träna själv; köra sitt eget race liksom.
Dessutom kan man lyssna på sin egen musik, vilket gör det hela mycket
enklare. Dock är det väldigt trevligt att ha någon med sig också, så att man
kan snacka lite skit ;)

Jaha, det är väl allt antar jag.. nu ska jag krypa i säng.
Efter gårdagens föreläsning om hälsa och sånt där har jag lärt mig en hel
del.. iofs kunde jag det mesta redan, men det här med sömn var intressant :)
Under de kommande tre veckorna ska jag försöka få en bra balans mellan
sömn, träning och nyttig mat.. så att jag mår lite bättre och minskar några cm.
Sov gott ! Puss, M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0