En utmaning.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

Är du singel? Nej
Är du lycklig? Som det ser ut just nu - ja.
Är du uttråkad? annars skulle jag inte göra den här utmaningen.
Är du ledsen? Nope.
Är du italienare? Haha, nee.
Är du cooling? Ofc.
Är du från irland? Haha.
Är dina föräldrar fortfarande gifta? Dom har aldrig varit gifta, men dom
har varit förlovade i snart 20 år.


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ibland, ibland inte.
Har du någon gång blivit sårad? Yes.
Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ja.
Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honnom? Ja.
Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Yes :)
Har du haft en hemlig beundrare? Hehe inte vad jag vet .
Är du kär? Såklart :)
Vill du gifta dej när du blir stor? Ja det vill jag.


10 TVÅ ALTERNATIV

Hår eller ögon? Svårt. Ögon, om jag måste välja.
Katt eller hund? Hund
Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Få bästa vänner.
Tv eller internet? Internet.
Coca-Cola eller Pepsi? Coca-cola. Men jag dricker egentligen inget av det.
Utekväll eller romantisk hemmakväll? Föredrar nog det sista.
Pengar eller lycka? Lycka.
Dag eller natt? Dag.
Msn eller mobil? Mobil.

TIO "HAR DU NÅNSIN..."

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Haha jaa, tyvärr :D
Brutit ett ben? Nae.
badat naken ute ? Yes.
Hoppat Bungee Jump? Nae men det vill jag göra i framtiden.
Ljugit för någon du tycker om? Ja det har jag gjort.
Ätit en hel tårta? Haha det tror jag inte iaf :D
Gjort bort dig offentligt? Ett antal gånger, ja.
Gråtit när ett husdjur dog? Såklart.
Velat försvinna? Ja.


SENASTE

Telefonsamtalet du gjorde? Carro.
Telefonsamtalet du fick? Mamma imorse.
Personen du var med? Ida, mathias, patrik och pontus.
Roligaste grejen som hänt? Haha jadu :D massor.
Personen du smsade: Älskling :)
Du skrev till på myspace? Använder inte myspace.
Du kommenterade? Jag skrev grattis till snyggingen.
Du tillbringade natten med? Kit <3
Du kramade? Måste varit mamma.

DU UTMANAR
Dom som vill.


Kommentarer
Postat av: jannaa

jag vet inte men kanske ..

2008-04-23 @ 16:30:00
URL: http://jannaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0