Ett bra slut på en underbar månad.

Idag har det varit en skitbra dag, rent ut sagt. Eller ja, det kunde ju varit
bättre.. Jag kunde ju varit frisk tillexempel.. men jag klagar inte iaf ;) Imorse
åkte jag iväg till "skolan" redan kl. 9.. Det var sista dagen idag så jag kände
att jag ville åka dit trots att det kändes som att jag skulle svimma vilken
sekund som helst.

Men jag ångrar inte att jag åkte dit iaf, det var mycket trevligt :) Först hade vi
någon genomgång om det där med volontärtjänst i europa, som jag vill testa
på nästa år, sen bjöd dem på fika och vi fick fylla i något formulär som handlade
om den här kursen vi läst under 3 veckor. Och sen var det slut.

Tog en promenad hem, stannade till på Östenssons och köpte med mig mat
till mamma, kollade på Våra bästa år som var lika sjukt som vanligt, haha.
Och sen la jag mig bara o slappade framför Oprah i nån timme eller två  :)
Lite senare kom Juhanna förbi o snackade lite skit, mycket trevligt. 
Tog en kort promenad till Östenssons där hon köpte en B&J's. Jag blev inte alls
sugen, nejdå ;) Men det är bra Juhanna, passa på att ät glass nu för i maj blir
det inget sånt för dig o mig. Själv gjorde jag lite negerchokladbollssmet förut, hihi.

Gick förbi OK på vägen hem och hämtade ut ett litet paket från H&M som
innehöll den vita klänningen som jag bloggade om för ett par dagar sedan, och
mina svarta espadrillos som jag har väntat på i flera månader :) Love, love.

Det är min dag det. Ett totalt meningslöst inlägg men en jäkligt bra dag iallafall.
April måste vara den bästa månaden sedan nångång i slutet på 06 :)
Stockholm, ekenäs, miniresan, återträffen. Underbart !

Kommentarer
Postat av: Josephine

Det låter som en härlig dag, B&J<3 :D

Visst heter det negerbollar,haha

Ha en bra kväll,kramar

2008-04-30 @ 20:34:48
URL: http://bitchtalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0