Happy.

Hej mina vänner ! Kom precis hem o sitter nu och äter två fullkornsmackor med
kalkon o nån kryddost på, mjölk till såklart ;) Blivit lite smått beroende av mjölk på
sista tiden, haha.
Ont i fötterna efter den långa promenaden hem, men vi får hoppas att det inte blir
värre för nu ska jag iväg o träna om ett par minuter. Carro kommer och joinar mig
lite senare hoppas jag :) Och efter träningen blir det en promenad med Juhanna,
haha jag kommer vara död när jag kommer hem. Men jag älskar det.. Så jäkla
skönt att jag har fått mitt liv tillbaka, istället för att sitta hemma framför datorn 24/7.

Vet ni vad? Jag stannade till på H&M på vägen hem. Letade egenom hela
butiken efter klänningen men den fanns ingenstans.. sen hittade jag en
bikiniunderdel som låg helt ensam i en korg.. med exakt samma mönster som
klänningen :D Tog med den fram till kassan o frågade om dom fått in en klänning
med sånt mönster, det hade dom! Dock får dom inte hänga ut dessa klänningar i
butiken förrän om ett par dagar :S Det var nånting om en kampanj eller vad hon i
kassan sa. Så nu får jag väl hitta något annat att ha på mig på återträffen då : /
Men en sak är säker: Den där klänningen ska bli min. Nångång.

Måste byta om nu och packa träningsväskan. PUSS.

Kommentarer
Postat av: Elin

Oh, mjölk är gott! :)

2008-04-23 @ 17:16:15
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Josephine

Vad roligt att den har kommit till motala, den är supersöt klänningen. Good luck!

2008-04-23 @ 19:15:18
URL: http://bitchtalk.blogg.se
Postat av: Leia

hmm...undrar om det är smma klänning som ska hamna
i min garderob???
Hade ett inlägg om en iaf....och den ska inhandlas...:)

ha så skoj på festen iaf:)

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0