Idag mår jag bra.

Det är fint väder, älskling kommer hem ikväll, det är helg, om 2 veckor är det
återträff, jag var onyttig igår men har ändå gått ner lite, det kom rolig post idag
och mamma hade med sig god mat hem. Kan inte bli bättre helt enkelt :)
Eller jo förresten.. det finns ett par saker som jag går o tänker på som jag inte
kan skriva om här i bloggen. Men förutom det så är allt super !

Haha.. vad var det jag sa - det blev ingen morgonpromenad ;) Igår somnade
jag så snabbt att jag inte ens hann ställa klockan, så jag vaknade vid halv 11
imorse när min bror kom hem o började springa omkring i huset.
Aja, det får bli en promenad lite senare istället :)

Nu blir det goood mat, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sofia

hehe sådär med promenader brukar det bli för mig med =)

2008-04-11 @ 14:55:55
URL: http://sollerax.blogg.se
Postat av: Eluään

Det låter som en härlig dag idag ;)

2008-04-11 @ 16:17:32
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0