I'm back.

Hej allihopa :) Nu är jag hemma igen, vilket är väldigt skönt även om jag har
haft hur kul som helst. Många nya minnen och upplevelser ;)

Idag har jag tagit det lugnt, packat upp o sådär.. och sen var vi ute o åt med
släkten också :) firade farmor som fyllde 60 tidigare i veckan! Men man var ju
halvdöd när man kom hem.. Så jäkla mycket mat, tårtor och jag vet inte vad :D

Nu har jag precis sett på Power of 10 och Sanningens ögonblick :D skitroligt.
Det bästa var när killen i Sanningens Ögonblick skulle svara på frågor om sin
fru, hahah. "Är din fru den snyggaste du varit tillsammans med?" Nej...

Jag är skittrött nu så jag ska gå o lägga mig vilken minut som helst, ville bara
uppdatera lite fort så att ni inte tror att jag har dött eller så :)
Imorn kan jag berätta lite mer om min helg om ni vill det, orkar inte gå in på sånt
nu. Lägger upp dagens outift om en minut.. har tagit tillbaka min cam från min
bror så nu kan jag iaf lägga in halvkassa cam-bilder i bloggen igen, haha.
Bättre än inget, eller hur? ;) Aja, sov gott. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0