Lalala..

Ber om ursäkt för dålig uppdatering. Igår mådde min dator dåligt och idag
har jag haft fullt upp hela dagen! Jag har mått så jäkla bra de senaste dagarna
så det är inte sant.. och inte blir det sämre av att jag gjorde ett par fynd på stan,
eller att Kit kommer hem om sådär 3 timmar :D
Dock är det lite tråkigt att ett par inte kan komma imorgon på återträffen.. men
men, vi får väl göra det bästa av situationen helt enkelt. Nu har jag iaf hittat the
perfect dress ;)

Har en hel del att fixa innan Kit kommer hem så det är bäst jag sätter fart. Ska
försöka lägga in bilder på vad jag köpte förut också :) Visst är det underbart
väder? Älskar det! Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag älskar också detta väder, man kan sitta på lunchen i solen och bli röd,haha.
Ha en bra dag :D

2008-04-24 @ 16:27:50
URL: http://bitchtalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0