Lördag.

Gissa om jag blev chockad imorse när det var snöstorm ute! Hallå?
Jag trodde det skulle bli sommar nu. Det här är ju sjukt. Såå.. vi har bara
varit inomhus hela dagen och tagit det lugnt :) Nu är Kit på restaurangen och
äter lite + hämtar kinamat till mig, mums! Var länge sen jag åt det nu så det
ska bli skitgott. Har precis tagit en lång härlig dusch.. peeling, hårmask och
allt sånt där. Känner mig jättefräsch nu :) Peelade hela kroppen med sandkorn
som jag tog med hem från Varamon i somras.. det slår alla andra peelingar
som man köper.. Man blir hur len som helst :) Så om ni inte testat det får ni
göra det i sommar ;) När det nu blir sommar vill säga.

Nu ska jag smörja in mig med BUS och måla naglarna. Puss :)

image2215

Kommentarer
Postat av: Eluään

Fy för snön alltså! Jag ville ju ha vår och sommar nu, ingen attans vinter :P

2008-04-12 @ 14:25:24
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: emma

här regnar det bara.

2008-04-12 @ 17:19:06
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0