'night.

Nu ska jag krypa i säng. Har börjat gå o lägga mig mycket tidigare nu för tiden,
vet inte varför jag är så trött som jag är. Men det är ju bra det, jag behöver få in
lite bra rutiner igen ;) Har precis pratat med älskling.. Vilken tur att han kommer
hem imorgon! Skulle inte klarat av en vecka till utan honom :)
Blir nog bio i helgen, eller så går vi ut o äter nånstans. Eller båda två kanske ;)

Imorgon ska jag gå ut och gå tidigt på morgonen.. Eller ja, jag planerar att göra
det iaf. Men det brukar ju aldrig bli som man vill. När klockan ringer kl. 7 så låter
promenad inte lika lockande.. så jag brukar alltid stänga av den och somna om,
haha. Men när man väl börjar komma igång med morgonpromenaderna så
brukar det gå bra :) Jag kommer ihåg för ett par år sedan när jag gick upp kl. 5
varje morgon och sprang 1½ timme INNAN skolan. Det var på den tiden jag var
sjukligt fixerad vid mat, träning och min vikt.

NU ---> Sängen! Puss & Godnatt.
image2210
Library Of Fragrance - Bubble Gum.
Luktade på den när jag var i Sturegallerian. Luktar precis som
tuggummi :) Inte speciellt dyr heller.. Den ska jag nog beställa
hem sen när pengarna kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0