Onsdag 16/4.

Dagens frukost: 2 skivor mörkt bröd med kalkon och ett glas mjölk.
Du har på dig: Hehe.. Fodral från AA och the new ones från Ellos.
Mina två bästa köp det här året ! Tänkte se hur de blev tillsammans,
funderar på att ha på mig det nästa gång det blir fest :)
Du blir glad när: det är balans. Lagom sömn, nyttig mat, träning, vänner, Kit..
Är du kär nu: Såklart !
Du blir arg när: folk säger en sak men gör en annan.
Du längtar efter: Kit, helgen, återträffen, sommaren, börja skolan, bloggträff.
Dagens låt: When the children cry.. gammal men bra.
Dagens dusch: Senare.
Dagens frisyr: Knut.
Dagens smink: Inget.. har bränt mig i ansiktet så ska låta det få vila idag.
Dagens händelse: Inget speciellt. Ska bara träna och se på tv.
Dagens planer: Ringa gymnasieintagningen. Check! Måla naglarna. Check!
Träna, städa, promenad ....
Dagens vill ha: Pengar !
Dagens saknad: Kit.
Dagens drog: Jadu..
Dagens tråkigaste: Att jag missar en hel dag i skolan.
Dagens finaste: Mina nya skor, höhö.
Dagens önskan: att jag vinner lite pengar.
Dagens måste: Inget.
Dagens dricka: Vatten.
Dagens köp: Inget, än så länge.
Dagens mat: Det får bli sallad :)
Dagens sjuka: kommer inte på något.
Dagens kärlek: Kit !
Dagens mående: Bättre än vanligt.

Igår sa jag att jag var tvungen att
vara ledig idag eftersom jag hade
möten att gå på + tandläkaren. Imorse kom jag på att det var IMORGON.
Såå nu är jag bara hemma i onödan. Eller nae.. jag har fått en hel del
vettigt gjort :) Tyvärr har jag varken fantasi eller ork att blogga just nu,
så jag är tillbaka lite senare. Ha en bra dag ! Puss.

Kommentarer
Postat av: lisa

Du har aldrig några bilder på dig själv längre, varför ? skulle vara kul att se dina outfits och dina nya skor =)

2008-04-16 @ 12:05:30
Postat av: E m m y - ( Amafäo )

Nae det tror jag inte.. kenza hade ju beställt massa saker.. och hon behövde bara betala några hundra. Och det är ju samma som från Asos.. man behöver inte betala Tull. :) kram

2008-04-16 @ 12:25:51
URL: http://amafao.blogg.se
Postat av: Josephine

Besked än??? Inte illa att vara hemma ifrån skolan ju, ;D

2008-04-16 @ 16:02:49
URL: http://bitchtalk.blogg.se
Postat av: Elin

Hoppas att blogglöden kommer tillbaka snart ;)

2008-04-16 @ 19:13:04
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0