Onsdag.

Sitter i skolan och segar. Har suttit framför datorn i en halvtimme och ska
sitta här i typ 2 o en halv timme till. Fy fan vad segt. Jag vill ut och sola! Förut
tog vi en promenad bort till Bona folkhögskola för att göra ett s.k studiebesök.
Ganska tråkigt, men det var skönt att komma ut lite från den här lokalen iaf.
Såg Micha också, fast jag tror inte att hon kände igen mig ;)

Jaha, nu ska jag väl kolla runt efter lite jobb. Precis som jag gjorde igår,
dagen innan det och förra veckan. Det finns väl snart inga jobb kvar att söka!
Får hoppas vi får sluta lite tidigare :) Då måste jag skynda mig till verkstan och
kolla lite, sen blir det en lång promenad hem. Ska försöka hinna stanna till i
stan och kolla om jag hittar klänningen. Hoppas hoppas.

Blir mer bloggning ikväll när jag kommer hem från träningen :) Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Micha

haha vet du att vi såg dig också, och diskuterade om det var du eller inte.. så jag vågade inte hälsa eftersom jag inte var helt säker på att det var du (fast jag var det egentligen, haha) Fan så störigt, nästa gång lovar jag att hälsa =)=)

2008-04-23 @ 14:05:21
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0