Torsdag.

Godmorgon! Idag är det exakt 8 veckor kvar tills studenten, typ 2 veckor kvar
till återträffen och 1 vecka kvar till "resan" :) Tiden går föör fort!

Har varit vaken i två timmar redan.. Skönt att gå upp tidigt så man får lite
gjort :) Idag har jag ingen aning om vad som händer.. Promenad med Juhanna
kanske, träning, och förhoppningsvis ska jag färga håret. Inte brunt den här
gången dock, det får vänta nån månad.
Jag tror att jag ska lägga mig under solariumet en stund nu, måste verkligen
få lite färg.. Som tur är slipper jag stressen med vit klänning till skolavslutningen,
men det skadar ju inte att se lite snygg ut för det ;) Jag ska träna som en häst nu
de kommande veckorna, och försöka bli slimmad så att jag kan ha mitt fodral
från AA på mina vänners student :) Det är mitt mål. Och det tror jag faktiskt att
jag kommer klara.. 8 veckor är ganska lång tid ändå. 10kg på 8 veckor - YES!

108460-2204

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad ska du på för resa om en vecka? *nyfiken* det måste ja ha missat hehe.

2008-04-10 @ 17:05:09
URL: http://sollerax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0