Valborg!

Hej allihopa! Äntligen kom jag åt en dator så att jag kan blogga lite ;)
Det är extremt jobbigt att vara utan dator, endast för att jag saknar er så
mycket.. och sen är jag ju, som ni alla vet, bloggberoende haha :)

Valborg idag
. Jag är ju sjuk så jag ska bara vara hemma och mysa
med familjen och Kit. Eller jag o Kit kanske åker ner till Hamnen en sväng
runt 10-11 och kollar på banden som ska spela och fyrverkerierna.
Något festande / drickande blir det inte iallafall. Det hade det nog inte blivit
även om jag hade varit frisk.. är absolut inte festsugen. Att festa på varenda
högtid är sååå 2005. Haha nevars, men det känns som om jag blivit lite för
gammal för sånt nu ;) Vad ska ni hitta på ikväll då?

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad är det för band som ska spela?

2008-04-30 @ 19:03:35
Postat av: Helena

hehe, vi får ta och ses nån dag då, så kan du få en ;)



okej.

2008-04-30 @ 19:24:49
URL: http://www.ohdarling.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0