I miss you.

Klockan är halv sex? :S Herregud, vart tar tiden vägen? Känns som jag kastat bort två dagar.. eller det känns som jag kastat bort 2 veckor när jag tänker efter.. och eftersom det inte är alls många dagar kvar tills skolan börjar så borde man ju ta vara på tiden lite bättre. Skärpning nu! Ikväll hade jag tänkt gå ut som sagt, men jag tror inte det blir något med det. Ingen är på. Jag vet inte vart folk håller hus om jag ska vara ärlig.. men jag orkar inte bry mig heller, så nu ska jag fortsätta med städningen. Hoppas det tar hela kvällen så att jag har något att göra. Sen när jag är klar ska jag sätta på P.S. I love you. Hört att den ska vara bra :) Så får det bli. Egentligen orkar jag nog inte festa ikväll, men det hade ju varit kul.. men det får bli nästa helg istället. I helgen är jag ju upptagen med Takida, Backyard babies och kräftskiva. Det låter inte helt fel va? haha ;)

Kit har varit här ett par timmar. Jag tycker om när han kommer hit :) Det känns lite som förr. Men men, nu ska jag inte sitta här och babbla på.. jag har bättre saker att göra. Aa just det, en sak till vill jag få sagt - Inte vid datorn betyder Inte vid datorn. Inatt hade jag visst glömt att logga ut msn, men jag hade satt på Inte vid datorn. Tror ni inte att typ 20 pers hade skrivit imorse ändå? "hallå? vad håller du på med? skit i att svara då! " herregud..

Kommentarer
Postat av: sara

oooh den filmen vill jag me se=) e den bra? får jag låna(A)

2008-08-14 @ 08:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0