Ladies night !

Idag var första skoldagen som jag bara önskade att det skulle ta slut så att jag kunde åka hem.. Jag var trött, hade jobbig hosta och var på allmänt dåligt humör. Dock har det inte varit nån ansträngande dag.. vi har haft en lång hantverkslektion med elisabeth, där vi gick igenom frans-och ögonbrynsfärgning. Sen hade hon en modell som hon färgade bryn o fransar, plockade bryn och permanentade ögonfransarna på :) Efter lunch hade vi en lång bild-lektion och sen fick jag åka hem!

Nu ska jag precis hoppa in i duschen, sen ska jag äta tacos, packa väskan och ta bussen till my best friend :) Bussen går om 30 minuter, så det är bäst jag sätter fart nu :D Ladies night ikväll, det blir nog kul. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0