Party/Chillkväll

Sitter hemma hos Juhanna nu :) Var på fest hos Julia nyss.. det var riktigt trevligt, men eftersom både jag o Juhanna var sega så drog vi hem tidigt. Folket skulle gå ut tror jag, men jag har varken ork eller pengar så det var lika bra att vi drog hem. Blir fest imorgon istället, hoppas jag iaf. Så nu ska jag o Juhanna ta med några filmer och gå hem till lägenheten och chilla istället. Myspys.

Idag har jag varit hemma och fikat med mamma o hennes kompis, sen åkte jag till Harmoni en stund. Därefter åkte jag till lägenheten och gjorde ordning mig lite, sen hem och åt pizza och sen blev det fest. Det är min roliga fredag det.

Nahe nu ska jag och Juhanna dra nånstans. Bloggar mer imorgon när jag kommer hem till huset, OM jag kommer hem till huset. Puss hejdå.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hade du en bra helg? KRAMAR

2008-08-11 @ 12:32:49
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0