Snälla.


Nån mer som får massor sånna där jobbiga kommentarer på engelska hela tiden?

Kan man bli mer trött och sliten. Jag somnar så fort jag sätter mig på bussen eller lägger mig i soffan / sängen, haha. Men det är smällar man får ta, och det är värt det :) Idag har vi umgåtts med frisör 1orna hela dagen. Den klassen verkar bra den också. Vi har kört minigolf i Valla, sen på vägen hem köpte jag och Josephine choklad i Cloettas chokladbod som låg där.

Nu sitter jag framför datorn och pratar med folk på msn. Försöker komma på något att göra ikväll, för någon nollning blir det inte. Ingen annan från motala ska dit, inte Josephine heller, så jag har inte lust att dra in till Linköping själv precis. Hittar ingenstans där ju :D

Ska äta lite nu, kanske bloggar mer senare :) Puss !

Kommentarer
Postat av: Josephine

klockan 21 är det dreggel-varning, heath ledger i filmen casanova, :D



Får inga såna kommentarer, jobbigt!

Puss

2008-08-22 @ 19:09:58
URL: http://hvstylist.blogg.se/
Postat av: Kim Ekholm

Nej men jag får de där jävla tjatet om gratisgodis, gratiskläder och gratismakup osv. vad ska vi göra maddiie?:P

2008-08-24 @ 17:06:10
URL: http://kimza.se
Postat av: ElinAlexi

Jag tror faktiskt att jag fått en sådan engelsk kommentar en gång! Insåg inte att det var "reklam" förrens nu :P Strange!

2008-08-28 @ 00:36:21
URL: http://elinalexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0