En helt onödig dag.

Jag hatar att vara sjuk.. jag vill inte ligga inne hela dagarna,
jag vill träna, fixa i rummet, åka till stan ! Tyvärr är jag alldeles för
orkeslös för att göra något av det. Min dag har istället sett ut såhär:
Slappande i sängen fram tills klockan ett, då Våra bästa år börjar,
efter det blev det ytterligare 3 tv-program och en film, sen gjorde
jag en smoothie, trots att jag inte var hugrig alls.. och nu har jag
precis sett på 2900 Hapiness. En helt onödig dag alltså !

Men nu ska jag sluta klaga på allting, haha. Jag har fått massor
kommentarer de senaste dagarna som jag inte haft tid att svara på
ännu.. Får göra det imorgon :) bara så ni inte tror att jag skiter i er ;)

Börjar bli jävligt trött på BDB också. Hög belastning in my ass..
det är alltid nåt som strular :(

För övrigt åt jag puffar idag för första gången på väldigt länge,
och detta är ett s.k. osammanhängande inlägg ! Puss, M.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Krya på dig!

Håller med dig om BDB. Sidan fungerar typ aldrig korrekt längre! Irriterande!

2008-02-04 @ 20:15:44
URL: http://Jessiem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0