Fredag.

Äntligen fredag ! ..även om det inte spelar så stor roll för mig just nu, hehe.
Vet ni vad - Jag ska på ett möte på platen på onsdag, efter det kanske jag
börjar skolan igen :) Det skulle vara så jäkla bra. Nu går jag och hoppas!
Ny skola, ny klass.. allt blir nytt. Så jag är lite nervös faktiskt.

Jag hade satt klockan på 7 imorse, ville upp tidigt och städa m.m. Men ja,
det gick ju mindre bra.. vaknade 10.15 : / Så nu blir det stressigt !
Ska iväg o träna vid 2 tiden, sen hem och duscha o göra mig iordning
för ikväll blire paarty ! Vad ska ni göra ikväll ? :)

Måste sätta fart nu, blir mer bloggning så fort jag har tid ;) Puss.

Kommentarer
Postat av: Eluään

Då kommer du gå i samma skola som jag! :) Ska du börja 1:an
eller 2:an då? Och vad för linje? :)

Ikväll har jag det mysigt med Johan =) Ha en bra fredag och helg!

2008-02-29 @ 21:21:47
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0