Lördag.

Idag har inte varit min dag. Somnade inte förrän 2 för att jag låg och
tänkte så mycket, sen vaknade jag igen vid 4 när Kit ringde och var
ledsen : / Lumpen verkar ju vara ett rent helvete alltså, jag vet inte
hur Kit ska klara 10 månader till ! Jag somnade om men fick inte
sova länge, för kl. 6 ringde han igen.. och även vid 9. Egentligen blir
jag lite arg på honom, han måste ju låta mig sova nångång..
Men jag vet att han har det jobbigt just nu så då gör det ingenting.

Fy vilket väder det har varit idag. Jag var så smart som tog en promenad
förut, haha.. Höll ju på att blåsa bort i det där vädret :D
Hoppas verkligen att det blir finare väder nästa vecka, och att det går mot
varmare tider snart. Nu är jag trött på skiten.

Idag har jag firat min kusin. Grattis Emilia på 6 års dagen ! :)
Det var ganska trevligt. Hon fick en Ken-barbie av oss.. När hon
öppnat paketet sa hon "titta mamma, jag har fått en gubbe" hahah, så söt.
Sen bjöds det på fika och efter det åkte vi hem, höhö.

Ikväll har jag sett på film med familjen, ätit pizza och suttit här.
Riktigt slappt. Men det är så det ska va sånna här dagar.. fy för att
springa runt på stan i det här vädret :D Hoppas på fest nästa helg iaf.

Fan vad klockan var mycket :S Ska tvätta av mig sminket och sätta på
en film istället :) Är sjukt trött så det blir att sova tidigt idag.
Får se om jag slänger in nåt mer inlägg senare, annars säger jag
Godnatt nu ;) Puss !

Kommentarer
Postat av: emma

Kit ska inte se om han får frisedel och slipper göra lumpen eller?

2008-02-03 @ 09:36:06
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0