Måndag.

Slappis-dag it is ! Det verkar som att jag aldrig slipper den här
förkylningen / halsen / öroninflammationen.. haha. Tur att det blivit
bättre iaf.. Ni vet hur det känns när man fått lock för örat?
Så har jag haft i en vecka nu. Mormor sa att hon hade haft så
för ett par år sedan, och det hade inte försvunnit förrän efter ett halvår !
Hoppas att det försvinner snart.. jobbigt att vara halvdöv.

Som sagt - idag har jag bara tagit det lugnt. Duschat, tittat på tv
och försökt bli frisk :) Halva dagen gick åt till att bearbeta det som
Kenza sa på msn, haha :D Herregud vad avunsjuk jag är..

Men men. Ville bara skriva ett litet inlägg innan jag gick och la mig.
Såå.. nu säger jag godnatt ;) Puss, M.


Kommentarer
Postat av: malin

krya på dig!

2008-02-12 @ 11:29:41
URL: http://malinberger.blogg.se/
Postat av: Eluään

Hoppas att du blir frisk snart så att locket för örat försvinner! Jag vet att det är hemskt jobbigt att ha lock för öronen och gör ont ibland. Ha det så bra det går :)

2008-02-12 @ 14:04:02
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0