Nytt till vänster !

Som ni ser har jag gjort om lite i menyn till vänster - ny profilbild,
ny fråga och flyttat om litegrann ;)
Lite bättre, lite coolare !

Nu när det är en ny fråga måste ni ju såklart svara på denna också..
Blondinbella vet jag inte riktigt varför jag tog med, haha. Ni som väljer
henne kan även trycka på det lilla krysset uppe i högra hörnet ;)
Ne vars, haha. Jag skojar bara.. Bella har ju trots allt Sveriges största,
eller andra största blogg ! Som ni kan se tog jag även med min blogg
där bland alla stora bloggerskor.. tryck där om ni vill fjäska lite för mig,
eller bara gör mig glad, höhö.

Kommentarer
Postat av: Helena

Är det bara jag som fortfarande ser samma profilbild som förut?

2008-02-21 @ 19:47:54
URL: http://www.ohdarling.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0