OMG !

Kenza. - Ar i Kanada!! Nu ar jag varldens lyckligaste manniska
som sett Tokio Hotel live!! Och Gustav drankte mig i vatten haha! says:

vi stog allra langst fram o tom fl;rta me jmig hela tiden till o me georg
gjorde de o do blev ja glad han som e so fuul haha men han e skitsnygg
IRL!! och bill sjong in o vora ogon hela tiden

Kenza. - Ar i Kanada!! Nu ar jag varldens lyckligaste manniska
som sett Tokio Hotel live!! Och Gustav drankte mig i vatten haha! says:

o po sloutet so kom gusta som hade tittat po mig under kosertenk,
han kom o hallde en folaska vatten rakt po mjig o sen tog han vora
hender D o tom kasta plektrumert till mig

Kenza. - Ar i Kanada!! Nu ar jag varldens lyckligaste manniska
som sett Tokio Hotel live!! Och Gustav drankte mig i vatten haha! säger:

o so skulle vi komma backstage med deras crew men do hade dom redan
okt ivag men dom ska fixa idag po much music!!!

108460-2078


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0