Onsdag.

Hej på er ! Jag tror att det kommer bli en rolig dag idag, jag har mycket
planerat :) Dock sov jag mycket längre än jag hade tänkt.. Satte klockan på halv
nio men gick upp nu. Jag vet inte hur jag ska beskriva det, men jag får nån
panik-känsla när jag vaknar och inser hur mycket klockan är och hur mycket tid
jag sovit bort.

Nu måste jag sätta fart.. Idag kommer halva släkten och firar mamma.
Tyvärr inte min lilla kusin, men det är ju fullt förståeligt.. hon är ju inte ens en
vecka än, hihi :) Nae men det blir nog trevligt ändå.
Innan det ska jag hinna bort till korpen och köra ett spinning-pass med J och S.
Och så måste jag städa mitt rum också innan gästerna kommer, waah mycket
att göra.. Hinner inte sitta här mer, bloggar mer vid halv 1 innan Våra bästa år ;)

Ha en bra Onsdag ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0