Tisdag.

Tisdag, vilket betyder att det är massor bra på tv:n :) Är fortfarande sjuk,
men ska försöka gå bort till OK och hämta ut mitt paket från H&M senare.
Älskade Chicks on speed-linnet ! Lägger in bilder ikväll eller imorgon ;)

Har ganska mycket att göra idag faktiskt. Städa, fixa i rummet,
ta kort på saker jag ska sälja, rensa i garderoben... Får se om jag
hinner med allt. Måste ju ta det lugnt så att jag inte blir sämre imorgon.
Då kommer Carro hit på kvällen och ser på Grey's och myser <3

Nu ska jag byta om och äta lunch, puss !


Aa just det.. Nån som missat Kenzas blogg idag?
Allvarligt talat - hur mycket tur kan en person ha i livet? Finns det ingen
gräns? Herregud. Inte nog med att jag är avunsjuk, nu är jag arg också.
Inte på riktigt dock. Men man blir så frustrerad när man ser vilken tur
hon har hela tiden ju :D haha. Såg henne i nya Cosmo idag också..
Hoppas du vet hur lyckligt lottad du är snygging ;)

Kommentarer
Postat av: Eluään

Roligt med paket från H&M! :) Hoppas din dag blir bar och att du kryar på dig!

2008-02-12 @ 15:43:18
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: emma

va Kenza med i Cosmo tidingen?

2008-02-12 @ 22:37:05
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Maddiie

emma: aa, reklam för ur & penn

2008-02-12 @ 23:45:15
URL: http://maddiies.blogg.se
Postat av: isa

åååh jag håller med! är trött på hennes alla jävla puttinuttkommentarer oxå!

2008-02-14 @ 22:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0