Tooorsdag.

Hej allihopa. Hoppas allt är bra med er? Här är det helt okej :)
Eller nää, det är riktigt bra faktiskt.. Är helt frisk nu, om man bortser
från örat då, hehe. Idag ska jag till stan med mamma o några till
o köpa bebiskläder till mig kusin. Jag älskar små kläder, det gör
min ännu mer sugen på att skaffa egna bebisar :D

Ikväll blir det rygg-gympa och kanske Step också !
Äntligen har jag tid att träna.. :) Det är 35 dagar (!!) kvar tills vi åker
till Stockholm och jag planerar att bli lite mer vältränad tills dess, haha.
Längtar sjukt mycket! Sitter och planerar "tältandet" med Kenza nu..
Vi ska ha ett hotellrum nära Hovet som vi kan gå o lämna våra saker
i och duscha innan konserten. Det blir ju smidigast så.
Nu måste jag bara spara ihop massor pengar tills dess...

Nu måste jag göra mig iordning, vi ska gå om typ en halvtimme.
Hoppas ni får en bra torsdag ;) Puss, M.

Kommentarer
Postat av: Eluään

Hoppas att du får en bra dag och kväll idag! :)

2008-02-21 @ 18:52:52
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Josephine

Hej, ville bara säga att dina länkar i övre menyn inte funkar, men det kanske du visste? :)
Ha en trevlig kväll, kram

2008-02-21 @ 19:36:06
URL: http://bitchtalk.blogg.se
Postat av: emma

du ska inte ta i för hårt med träningen nu är du varit sjuk. då kan du bli det igen.

2008-02-21 @ 21:49:50
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Alexandra

jag bara älskar din blogg :P

2008-02-22 @ 01:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0