Yellowhead.

Nu sitter jag här igen, med gult hår of course.. haha ;) Väntar tills
imorgon med Silverfärgen, orkar inte hålla på mer nu. Får gå upp tidigt
och fixa med allt imorn.. Klockan 1 ska jag på street dance med Julia :)
De blir nog skitkul, jag älskar dans ! Efter det kanske jag ska träffa Sara
och planera lite 9KL-återträff, höhö.

Ikväll ska vi äta fläskfilé och potatisgratäng, det är bland det godaste
som finns. Hoppas maten är klar snart för jag dör av hunger här :D
Pratade nyss med Kit i telefon. Det är storm o skit så tåget är jätteförsenat..
Så han hinner nog inte komma till mig ikväll, men det gör ingenting.
Han är så dryyg. Mycket har förändrats sen han åkte in i lumpen..
Ska jag vara ärlig så är ingenting som förut. Det här tär verkligen på
vårt förhållande.. Jag förstår varför 4/5 par gör slut när killen åker in
i lumpen. Men jag älskar honom mest ändå.. och jag hoppas verkligen
att vi klarar ytterligare 10 sånna här månader !

Nu ska jag tända lite ljus och göra mysigt i mitt rum. Puss, M.


Kommentarer
Postat av: Eluään

Det är så jobbigt när man försöker blondera håret och det blir gult istället för blont. Jag blonderar alltid täta slingor istället och då blir det bättre :)

2008-02-22 @ 19:07:30
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Karin

tack:D

2008-02-22 @ 20:07:09
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0