American pizza town.

Idag blev det pizza till lunch.. nyttiga livet går strålande, haha.
Nevars, jag har vari duktig med mat o träning hela veckan.. så då gör det
inget att man unnar sig något ibland :)

Klockan är redan två?! och här sitter jag i nattlinne.. helt sjukt vad fort
tiden går ibland. Ska ta bussen till stan om typ en halvtimme ju.
Nåt lär-dig-söka-jobb-möte på Med eller utan ska jag på.
Fast ärligt talat tror jag inte att det är något att ha..
Jag ska ge platen en chans innan jag ger upp.

Have to go. Bloggar igen ikväll om jag kan.. efter mötet ska jag
nämligen åka o träna direkt - blir rygg-gympa den här gången :)
Det gillar vi ! Ha en bra dag, puss.

Kommentarer
Postat av: Eluään

Det är klart att man får unna sig lite pizza någon gång ibland. I synnerhet om man varit duktig resten av veckan :D

2008-01-24 @ 16:24:43
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0