Days of our lives.

Gick o satte mig vid datorn kl. 10 och klickade in mig på DOOL-bloggen.
Två timmar senare är jag fortfarande kvar..
Har man sett på Våra Bästa år i snart 10 år så är det kul när man
träffar andra som är beroende :) Jag håller med er som säger att
programmet är skit... men ändå kan jag inte sluta titta.

Det händer absolut ingenting.. under de här åren har några folk
dött, marlena har varit en demon eller nåt.. och nu är hon mördare.
That's it. Men jag måste ändå se alla avsnitt OM det skulle hända
något spännande, haha.

Programmet började sändas samma år som min moster föddes,
och nu är hon 42.. förstår inte hur dom orkar hålla på såhär länge.
Det är väl som mamma säger - nu håller marlena på att mörda
alla, så det är väl meningen att dom ska lägga ner programmet för
snart finns det inga personer kvar.. hahah.

För övrigt stör jag mig väldigt mycket på Jan.. hon smyger omkring
och har en o annan sexfantasi om Shawn ibland. Ingen vet att hon
ens finns, haha. Och seriöst.. hur dumma i huvudet är John och
Celeste om dom inte fattar att det är Marlena som är mördaren? :D

Kommentarer
Postat av: Issa

Dom kommer inte lägga ner programmet, tro mig.. dom kommer hålla på ett tag till.. dom programmen vi ser är från 2004 och dom håller iaf forfarande på till minst 2007, nu vet jag inte om dom håller på men det gör dom säkert.

2008-01-24 @ 13:08:36
URL: http://raindrop.blogg.se
Postat av: Mikaela

Haha, jag haller med dig.
Men det laggs inte ner an pa nagra ar iaf. De ar langt fore (flera ar) har i USA.

Btw, vet de inte att Marlena ar mordaren an? Fan det ar verkligen segt haha.

2008-01-24 @ 16:11:58
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: Anonym

det är planerat att dom ska spela in i sex år till + att vi ligger lite efter med avsnitt här i sverige så anledningen till att alla dör är nog bara för att dom yngre nu ska inleda en ny fas i DOOL :) men jag kan inte heller fatta att dom pallar att skriva nya avsnitt hela tiden:P

2008-01-24 @ 18:51:17
Postat av: My

dom får inte reda på att hon är mördaren föränn om några månader.. så det är segt :p

2008-01-24 @ 19:50:24
Postat av: Isabelle

Men det roliga är att det spelar ingen roll hur många avsnitt man missar, man hänger fortfarande med iafl xD

2008-01-24 @ 21:04:03
URL: http://bellolitoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0