En liten video.



Filmade lite förut, dock är det en sån där tråkig video där jag inte säger något.
Känner att jag inte vågar ta det steget riktigt än, haha. Men om ni vill att jag ska
börja videoblogga nångång så får ni säga till, så kanske, kanske jag kan
överväga det ;) Här filmar jag lite i mitt rum, hallen, in i datarummet där jag
sitter för tillfället. Mammas och pappas sovrum, och det där rummet där
det är svart är min brors rum, det enda man hör är musiken som han spelar.
Nu vet ni vad jag får stå ut med 24/7.. Dunkande Techno !
Han har köpt högtalare och skit för 6000:- så det dunkar ju inte lite
i väggarna om man säger så.

Nu ska jag se Våra bästa år med mamma :)
Puss.

Kommentarer
Postat av: Elin

Videobloggar är alltid roligt att titta på, jag tycker minsann att du ska börja med det + prata ;)

2008-01-17 @ 17:56:54
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: idaw

hahaha vilken rolig bror!

2008-01-17 @ 18:58:52
Postat av: Maddiie : )

Elin: Vi får se i framtiden ;)
idaw: haha :D

2008-01-18 @ 17:15:28
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0