Fest tonight.

Håller på att fixa mig förfullt här hemma. Dock är jag inte speciellt festsugen,
så jag ska inte klä upp mig allt för mycket. Blir något bekvämt bara :)

Roligt att jag fått så många mail från folk som vill fortsätta läsa min blogg !
Ni är så gulliga :) Har inte skickat lösenordet till någon än, gör det imorgon
samtidigt som bloggen blir lösenordsskyddad.

Om du vill fortsätta läsa min blogg efter imorgon får du alltså skicka ett mail
till [email protected] ;) mer information står i inlägget under.

Aa just det.. Vet ni vad som är jäkligt irriterande - Bloggträffen som Hockeyfrun
och Tereze Kirch fixar är samma helg som jag åker till Stockholm för att se
Tokio Hotel. Det är alltid så ! Varför ska allt kul vara på samma gång för?

Måste sminka mig nu, Kit kommer o hämtar mig om en halvtimme..
Typsikt mig att alltid vara sen, haha. Hoppas ni får en mysig lördag allihopa :)
Får se om jag bloggar något mer ikväll, det beror på när vi kommer hem..
Annars är jag tillbaka imorgon ! Puss hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Kul med FEEEST :)
Jag vill gärna fortsätta att läsa din blogg, så jag får väl skicka ett mail, och sen är det bara att hoppar :)
Kram!

2008-01-26 @ 17:42:05
URL: http://sannekrulltott.blogg.se
Postat av: Eluään

Jag har skickat ett mejl till dig om att jag vill fortsätta läsa :) Jag hoppas att du går med på det. Ha det bra ikväll på partyt!

2008-01-26 @ 18:59:19
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0