Fredag.

Skönt att det är fredag idag. Solning står på schemat, dock orkar jag inte
åka bort till Korpen.. så det får bli mitt solarium här hemma istället ;)
Håller på att bädda rent o göra fint i rummet, sen när jag är klar ska jag
ha lite hemmaspa och göra mig snygg.
Jag sov till 12:20 idag ! Hatar när man sover bort halva dagarna på det
där sättet, men är man uppe halva natten så får man ju skylla sig själv.

Nämnde jag att Juhanna o jag kanske ska åka som volontärer? :)
Gratis resa, boende och mat.. samtidigt som man gör nåt bra.
Kan inte bli bättre. Här finns mer information ifall nån är intresserad.

Nu ska jag lägga mig under solariumet, later !


Kommentarer
Postat av: emma

vad roligt att åka som det. hoppas det är något som intresserar er. Bara för det är gratis kan jag tänka mig att det är tufft med jobbet man ska göra och allt. men jag tror verkligen det är en bra erfarenhet.

2008-01-25 @ 22:12:53
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0