Godnatt !

Blev en trevlig låångpromenad med Sara förut, nästan 1½ timme
tror jag vi var ute ! När jag kom hem kollade jag på film med mamma
en stund och sen kom Kit hit. Nu har jag suttit vid datorn ett bra tag
och läst alla mina favoritbloggar :) Tror att det är dags att gå och
lägga sig snart.. Msn är boring.

På önskelistan:
Lösögonfransar
Marc jacobs t-shirt
Vita converse
Slingor i håret i någon färg.
Nytt löshår, igen.
Mc-jacka från H&M
Rosa satinjacka.
och väldigt mycket mera..

Och nu säger jag godnatt, puss på er!


Kommentarer
Postat av: emma

du kan komma till mig på salongen :) jag tar från 450 kr för slingor :) beror hur mycket färger det ska vara och sen om du ska ha klippning är det 550 kr. :) du jag har tappat bort mitt mobil nr eller det var ju kvar på min mobil när jag lämna in den och nu var det gone när jag fick tillbaka den. har du fått tillbaka din mobil?

2008-01-13 @ 10:03:38
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Matilda

Vet du nåt bra ställe där det finns fina satinjackor? Har letat som en galning, men hittar inte nånstans.. :(

2008-01-13 @ 10:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0