I Got It From My Mama

Nae, nu får det räcka med tävlingar! Usch.. hela bloggen består ju av sånt.
Men när man ser en tävling och man verkligen vill vinna så är det ju smällar
man får ta, haha. Nu räcker det iaf :)

Idag har min moster varit här, vi har ätit lite och kollat på Våra bästa år.. haha.
Hon är precis lika beroende som mig och min mamma ;)
Vad roligt det är att dom där borta i USA verkar tro att Europa är ett och samma
land eller nåt, har ni tänkt på det? :D
För ett tag sedan när Chloe var i Europa nånstans och Belle skulle dit på nåt
jobb så sa hon " Åh vad kul, då kanske vi springer på varandra där!" hahaha.

Aja, nu sitter jag och lyssnar på Will.I.Am - I got it from my mama.. och läser
Natascha Peyre's blogg :) Härlig kombination.
Ska snart hoppa in i duschen och efter det blir det ansiktsmask o grejer.
Girlstuffs you know.

Kommentarer
Postat av: Kimpa

Svar: Ja, men han är ju kille! :D Haha.

Fel! :D Haha, du får gärna gissa igen. Uppdaterar senare om hennes riktiga ålder!

2008-01-30 @ 16:47:34
URL: http://kimbellander.blogg.se
Postat av: Alexandra

Okej är det någon som håller i dem? kan man inte ha någon emellan en mindre?

2008-01-30 @ 18:05:11
URL: http://alexandramariameyer.blogg.se
Postat av: Natta

tackar :D tog mig ett tag att fixa bara för att jag knappt har tid.
jag som älskar att ha tävlingar ;D

2008-01-30 @ 18:31:56
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0