Lördag !

Lördag igen.. och 2 dagar kvar tills Kit åker in i lumpen : /
Därför passar jag på att vara extra mkt med honom nu, som ni
kanske förstår : ) Vem vet när vi träffas nästa gång, haha.
Jag, min bror och Kit tog bilen till Burger King förut.. det var gott
kan jag lova ;) Vi körde ner till Varamon och satte oss där o åt..
Smidigt när man har bil alltså :D Vi har inte gjort så mycket mer
än åkt runt i bilen idag när jag tänker efter.. åkt motala-runt
- som iofs inte tar så lång tid ;) hahah.

Nu är Kit på jobbet så jag ska passa på att få lite gjort här
hemma - städa, duscha osv. som jag alltid gör :P
Lite senare blir det promenad med Sara hoppas jag..
Usch, får ångest när jag tänker på hur lite jag har tränat den
senaste månaden - en gång för att vara exakt. Och nyttig har
jag ju inte varit heller.. men men, får väl ta nya tag igen snart.

Vad ska ni hitta på ikväll ? : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0