Måndag.

Nu sitter jag här framför datorn igen.. försöker få min webcam att
fungera här på pappas dator, men det går inte så jäkla bra.
Pratade med älskling nyss, han är snart framme i Karlskrona
där han ska vara under de 3 kommande månaderna innan han
åker vidare till Stockholm. Han hade pratat med några killar
där som sa att han inte får komma hem förrän om 3 veckor :S
Vi får hoppas att det inte är så ! Vi trodde ju att han skulle få
åka hem redan på fredag, så vi har massor planer för helgen ju :P

Aja.. de senaste timmarna har jag mest lagt i sängen o tagit det
lugnt. Mår fortfarande inte helt bra : / Men idag blir det träning iaf :)
Man mår alltid så mkt bättre efter att man tränat.
Ska handla lite gott på vägen hem också, och med gott menar jag
frukt och sånt, haha.. nu är det slut med onyttigheterna !

Något bra på tv:n ikväll? Don't think so..

Läskigt det där med bilddagboken förresten..
En tjej på min msn loggade in och hette "Owned by Flashback.info
password: ---- sprid detta
" Så kan det gå..
Jag har iaf bytt lösenord överallt nu :)

Ne nu ska jag sluta babbla, haha :D Måste byta om och sådär för
jag ska möta Carro om en halvtimme.. Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Elin

Det där på bilddagboken gjorde att jag fick skaffa mig en ny bilddagbok. Mitt nya lösenord skickades till min gamla mejl som blev "kapad" av någon och som jag inte kommer in på längre. Och så gick det inte att logga in ens en gång med det gamla så det blev det enda valet. Så kan det gå, nu är det löst i alla fall :)

2008-01-14 @ 17:27:01
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: emma

hade de lagt ut ditt lösenord? vad tråkigt att han inte får komma hem förens så länge. men jag tror det kan stämma men vi får hoppas att det inte gör det. min käraste behövde ju inte göra lumpen som tur var :) men du ska se han kommer hem snart. håller tummarna för att han får komma hem till helgen.

2008-01-14 @ 18:52:52
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0