Måndagkvällen..

Hej på er! Nu har jag varit o tränat i lite mer än en timme med Carro..
Tiden gick jättefort eftersom vi hade så mycket att prata om : )
Det är så träning ska vara. Vi funderar på att börja köra lite step
också då och då, det verkar så kul! Om ni vill så kan jag börja skriva
mat- och träningsdagbok igen? Annars skiter jag i det ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och efter det sätter jag nog på
en film som jag troligen somnar till - om ni visste hur trött jag är !
Det blir ingen mer bloggning idag så nu säger jag godnatt : )
Puss på er.


Förresten, kan ni se min profilbild här till vänster?

Kommentarer
Postat av: Elin S

Jaa jag ser bilden:)
Ha det gott!

2008-01-07 @ 22:07:51
Postat av: Alexandra

Japp, jag ser bilden :)

2008-01-07 @ 23:17:49
URL: http://leexiie.blogg.se
Postat av: emma

jag tycker inte du ska skriva tränings och matdagbok här på nätet. utan köp dig ett block och skriv i det istället. så du har det mer för dig själv.

2008-01-08 @ 07:47:50
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Lina

jag tycker du kan skriva mat och träningsdagbok igen :)

2008-01-08 @ 16:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0