Midnight.

Vilken kväll det har varit ! Jag som bara skulle vara hemma ikväll, haha.
Kit kom och hämtade mig vid halv 7, då åkte vi till Tant Grön (?) där Kits
kompisar skulle spela ikväll. Helt okej faktiskt.. Vid 8 åkte vi vidare till
Rade's avskedsfest. Där var det skitkul :D Gratis sprit, glada människor..
Har ni sett Mitt stora feta grekiska bröllop så förstår ni hur det var :D
Väärldens godaste glasstårta någonsin. Och Kit började strippa bland
alla människor också, hahah. En jätterolig kväll :)

Nu är jag sjukt trött så jag ska lägga mig direkt.. Alla sover redan här
hemma och på msn, så det är inte så jäkla kul ;)
Imorn har jag ingenting planerat förutom att följa Kit till tågstationen,
så förhoppningsvis hinner jag med endel bloggning :)
Puss & Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0