Önskelista update.

Double U-neck dress från AA - Klänningen som jag kommer bli
ensam om att äga, haha. Nae men seriöst.. hur snygg är den inte?
Den har funnits på min önskelista under en låång tid nu.
108460-2052

T-shirt från Ed hardy - Såg att det finns en affär i stan som säljer
det märket.. det måste jag kolla in :) Coola tryck.

Marc Jacobs t-shirt - Hur många ggr har jag tjatat om den nu egentligen?

Satinjacka - Förut stod ROSA satinjacka som fanns hos Tjallamalla.com
på listan, men när jag fick höra att den inte var lika snygg i verkligheten
så skippar jag den.. nu får det bli någon från Monki istället.

Något stentvättat - jeans, jeansjacka eller jeansskjorta ;) .. såg ett par
skitsnygga jeans från Cheap Monday för 400:- :)

Shoes - Nya tygskor, pumps, vita converse.. man kan aldrig ha för många skor.

Lösögonfransar - Har sett ett par snygga i Amandas shop som jag vill ha !

+ väskor, träningskläder, mc-jacka, underkläder.. Det finns inget slut !
Men som ni vet har jag no money, men drömma kan man ju alltid !
Förhoppningsvis får jag ett jobb snart :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Stentvattat vill jag aldrig se igen XD
Men klnningen var snygg.

2008-01-25 @ 01:00:05
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: Lina

Tjejen att få jobb utam gymnasieutbildning är
nästan omöjligt, tro mig jag vet. Då måste du verkligen ha bra kontakter som kan hjälpa dig.
och jaaa ,jag vet hur det är då jag var i samma situation som dig vid 18 års åldern. Plugga är ett måste om man vill komma någon vart i livet!

annars önskar jag dig lycka till...

2008-01-25 @ 10:29:40
URL: http://linabullar.blogg.se
Postat av: Lina

bTW... jag skriver det inte för att vara elak! Jag har varit där.

2008-01-25 @ 10:32:22
URL: http://linabullar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0