Promenad !

Blir en långpromenad nu, eftersom jag hoppade över rygg-gympan.
Har verkligen ingen lust alls att åka till Korpen när jag vet att det
kommer vara tusen människor där.. Jag är en sån som inte orkar fixa
 till mig massor för att träna. En osminkad tönt ser jag ut som, haha.
Vem bryr sig när det är typ 5 äldre damer där? Inte jag iaf.
Men när halva stan är där, då är det mindre kul. Fan vad jag skriver
massor onödigt skit jämt, haha. Det jag ville få fram med det här inlägger
var: Nu ska jag ut o gå. Beach 2008 you know. Nästa vecka tänker jag
börja skriva lite under kategorin "Minus 10kg" Lite tips, mat, träning osv. :)


Kommentarer
Postat av: jenny

Svar: ja visst blir man förvånad! ..

verkligen fin blogg du har förrsten=)

2008-01-17 @ 17:25:38
URL: http://jennyslife.blogg.se
Postat av: Matte

Halloj! Så du har åkt denna underbara kanal = avis! Det är väl bara hålla tummarna att jag lyckas med båterenonveringen bara :) Ää kom igen vadå -10 kílo, var skall du ta dem? Jag däremot är med i en -10 kilos klubb bå bloggen (jag behöver det)
Lycka till vem vet vi kanske synns längs med kanalen :-) Ha en bra dag!

2008-01-17 @ 17:48:29
URL: http://hakansson.blogg.se
Postat av: Elin

Duktigt av dig att i alla fall träna ibland och det är klart man inte orkar sminka sig då, det är bara onödigt :) Jag borde också följa ditt exempel och ge mig ut på promenad, men jag är för lat... & så är det kallt ;P

2008-01-17 @ 17:58:21
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Helena

Jag funderar på att börja träna på korpen. Hur är det där? Vad är det för typ av folk som tränar där? Finns det mycket styrketräningsmaskiner och sånt?

2008-01-17 @ 19:46:27
Postat av: Maddiie : )

jenny: Tack :)
Elin: Haha ja, synd att det är så kallt ute :P
Helena: Det är jättebra på Korpen! Dels för att man behöver inte känna någon press alls att se snygg ut. Det är blandat med folk, mest äldre.
Det kostar 250:- / månaden och då får du gå på hur många olika pass du vill - spinning, step osv. + träna i gymmet .. där finns det ca 12 styrketräningsmaskiner och 4 olika motionsmaskiner.
Jag tycker absolut du ska börja där ;)

2008-01-18 @ 17:14:34
URL: http://maddiies.blogg.se
Postat av: Helena

Okej, det låter ju jättebra. Tränade på Nautilus förut men där fanns den där pressen på att se bra ut. Alla verkade ju fixa till sig innan liksom. Nä, men Korpen får det nog bli den här gången tror jag.

2008-01-19 @ 11:19:53
URL: http://www.ohdarling.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0