This is goodbye.

Jag vet att jag haft "bloggpaus" ett antal ggr nu, men alltid kommit
tillbaka igen inom en vecka eftersom jag saknat bloggen så mycket.
Men nu har jag ingenting att sakna längre. Det här är inte kul.

Ni vet hur glad man blir när man loggar in och ser att man har fått en
massa kommentarer? Jag brukade också bli det.. men nu för tiden
när 90% av alla kommentarer är rent utsagt elaka så är det inte lika kul.

Jag bloggar inte för att det är roligt längre, utan för att jag känner att
jag måste. Det har gått för långt helt enkelt.. Ni klagar på allt jag gör,
och hittar fel i varenda inlägg jag skriver.
Säger åt mig vad jag ska och inte ska göra, hur patetisk och ful jag är.
Sånna kommentarer tar jag inte åt mig alls av, men det hör inte hit..
Grejen är att det finns få positiva saker kvar med bloggen, allt det
negativa tar över.

Den här gången kommer jag inte sluta blogga.. det har jag märkt att
jag inte klarar av, jag måste skriva av mig nånstans :P Så nu sätter jag
lösenord här istället. På måndag är bloggen lösenordsskyddad.
Vill du fortsätta läsa får du skicka ett mail till [email protected]
och fråga om lösenordet :) Det gör inget om jag inte känner dig,
huvudsaken är att jag känner till vilka som läser.
Skicka gärna med din egen bloggadress i mailet isåfall.

This is goodbye, tills vidare. Om ett par veckor kanske jag är tillbaka,
vem vet. Förhoppningsvis några kg lättare och med ett jobb ;) hihi.

Ha det bra ! Kram Maddiie.

Kommentarer
Postat av: felicia

oh nej, :(

2008-01-25 @ 20:32:55
Postat av: Sofia

Åå jag vill läsa. Skickade ett mail till dig.

2008-01-25 @ 22:16:19
URL: http://sollerax.blogg.se
Postat av: jannnas

du vet maaddie du ger lösen till mig .. :D spinning måndag? om de finns plats?

2008-01-25 @ 22:19:37
URL: http://jannaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0