Tisdag

Jag trodde inte att man kunde bli mer avunsjuk på Kenza,
men se där. Det kunde man visst !

Godmorgon! Mår lite bättre idag :) Känner mig utvilad, ingen feber
och inte ont i huvudet. Nu är det bara halsen som är lite trälig, men
det kan jag stå ut med :P Dock ska jag inte göra nånting idag heller..
Bara ligga hemma och kolla på film, det är det bästa botemedlet.
Går jag ut och springer omkring o uträttar ärenden så är chansen
stor att det blir värre imorgon.

Okej nu blev texten kursiv helt plötsligt och det går inte ändra tillbaka....

Ska ringa till farmor idag och fråga om jag får låna hennes bärbara
sålänge, hon använder den ändå aldrig så jag tror inte att det gör
något. Skulle va skönt för mig att ha en egen dator igen - mer bloggning,
min egen musik, msn osv.

Påtal om msn - igår blev jag jävligt irriterad på folket. Jag hette INTE
VID DATORN, men det förstår visst inte vissa vad det betyder.
När jag kom till datorn efter att ha legat i sängen i några timmar så
hade 48.000 skrivit till mig, skickat vibbar och skrivit saker som
"hallååå, svara då" Inte vid datorn betyder att man inte är vid datorn
för tillfället, vad är det som är så svårt att förstå?

Nää nu orkar jag inte sitta här längre, jag behöver min säng..
Ha en bra dag ! Puss.


Kommentarer
Postat av: Eluään

Usch det är så jobbigt med folk som skriver trots att man är inte vid datorn. En gång är okej men om man inte svarar då så är det rätt uppenbart att man inte är vid datorn. Irriterande är det minsann ibland:P

2008-01-29 @ 13:51:17
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Jessie

Haha, känner så igen mig. Jag står jämt som inte vid datorn men ändå skriver folk. ALLTID! Sedan så börjar de fråga en om man är sur på dem osv när man inte har svarat. Ibland så vill jag bara skrika till alla att de ska lära sig läsa!

2008-01-29 @ 14:05:09
URL: http://jessiem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0