Torsdag !

Hej mina vänner : ) Idag mår jag helt okej.. funderar på att ta
en promenad för att sedan gå hem o dricka te / göra fotbad med
ansiktsmask och allt sånt där.. Man måste ju njuta av de sista
dagarna på lovet ;) Vet ni vad? Idag ska jag träna också! För första
gången på 3 veckor, haha. Har inte haft tid (eller ork) att träna de
senaste veckorna när det varit så mycket med födelsedagar
hit och julafton dit.. men nu är jag back on track igen, och jag hoppas
att Carro och Juhanna är lika träningssugna som jag :D

Hoppas allt är bra med er och ni har haft en bra nyårsafton : )
Och tack för alla era kommentarer under min tråkiga "bloggpaus" !
Jag kommer inte att skriva mer om det där med min familj här
eftersom det är privat.. men det förstår ni hoppas jag =)


Jag ska försöka hitta några bilder från nyår,
isåfall kommer de upp här i bloggen under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0