☆ Baby,

Vilken dag! Har varit på stan med mamma och moster tills nu typ. Dessutom
dog min mobil redan vid 3-tiden så jag har inte haft någon kontakt med omvärlden
sen dess, haha :D Nevars.. det är väl lite att ta i, men fy vad handikappad man
känner sig utan mobil. Idag har jag fixat mina naglar (igen :P).. den här gången
blev dem ljusrosa med svarta dekorationer på tummen och ringfingret :) Blev
ganska fint. Sen har jag mest tagit det lugnt, det var inte så mycket att göra idag.
Desto mer imorgon! Då börjar jag halv 10, sen har jag 4 eller 5 vaxningar under
dagen.. ska bli skitkul :) Mycket roligare när man har något att göra!

Nu ska jag gå ner och äta mina pommes som min bror gjorde till mig :) Jag har
inte lärt mig hur fritösen fungerar förstår ni, haha. Min bror är duktigare än mig på
sånna där saker.. han har faktiskt bäddat sängen, klippt gräset och lagat mat
idag. Det är nog dags att jag blir vuxen snart.. Men nu ska jag äta :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0