☆ Dagen efter.

Trevlig kväll igår. Jag och Anna var hemma i Musses hus och chillade hela
kvällen :) Killarna skulle ut så jag gjorde henne sällskap, Anna är inte 18 än
förstår ni ! Vi såg på tv, beställde hem mat och snackade massor skit ;)
Vid tolv blev jag hämtad av J och M, då hängde jag med dem till Chippers.
Där satt vi i nån timme.. det var ganska dött faktiskt, haha.
När vi var påväg hem kom en viss J nr 2 på den otroligt bra idén att vi skulle
hänga med till hans husvagn och dricka upp hans 70is.. så det gjorde vi
såklart. Vid 7 på morgonen somnade vi, dock sov jag bara 30 minuter för sen
var jag tvungen att gå hem och göra mig iordning för jobbet.
Jag känner mig ganska omogen som håller på såhär, trots att jag ska jobba
dagen efter.. men det är slut på sånt nu. Och den här gången menar jag det.

Som tur är fick jag sluta tidigt idag.. var hemma för en timme sen ungefär :)
Tänkte att jag skulle gå o lägga mig och sova en stund, men risken är stor att
jag inte somnar ikväll då. Och jag har en jäkla massa annat som måste göras,
så jag ska fixa lite här hemma, duscha och bara ta det lugnt nu.
Sen gå och lägga mig tidigt ikväll istället :) Puss !


Jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Angel

snygg blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0