☆ Froggy.

4 månader kvar tills jag blir 19 idag då.. inte för att jag räknar ner, jag trivs bra
med att vara 18. Men det är helt sjukt hur fort tiden går, känns som det var nån
månad sedan jag fyllde 18 ju.. Aja. Snart är det Annas tur att fylla 18, den 28:e
närmare bestämt, och då blir det fest :D Det ser vi fram emot !

Idag är jag trött. En kille som jag träffade i sthlm när jag var där i april ringde mig
sådär 4-5 gånger igår, sista gången vid halv 1. Då blev jag faktiskt ganska trött
på killen.. mina föräldrar ligger och sover liksom, vad tänker han med. Man ringer
inte hem till någon efter 23, eller? I vilket fall som helst så ska han bjuda mig o
C på en resa tillbaka till sthlm ganska snart :) wohoo. Ni anar inte hur mycket jag
saknar allt ! Carro och jag reste ju dit bara, huxflux.. flyttade in hos en främling
och bara gick runt på gatorna utan någon som helst aning om vart vi skulle.
Jag hade ju aldrig varit där innan. Men det var väl det som gjorde att vi hade så
jäkla kul antar jag :D

Haha aa just det.. inatt hade jag världens äckligaste dröm. Motala blev invaderat
av grodor! Överallt var dom, stora som micro's typ. Drömmen slutade med att
vi låste in oss i tvättstugan på Harmoni, haha. Usch vad hemskt :D

Nahe nu ska jag duscha, börja med maten, städa och sen gå ut och lägga mig
i solen ett tag :) Vid 4-tiden ska jag till Harmoni och prata med Cecilia och sen
ikväll ska jag ut och äta med trevligt folk ! Fullt upp alltså. Ha en bra dag, puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0